Blogger Layouts

Sabtu, 4 Julai 2015

Kehidupanku

Assalammualaikum wbt..
Hari ni tiba2 terdetik dalam hatiku untuk view balik blog yg telah lama ku tinggal kan ini...
Hari ni dh masuk 19 Ramadhan ak berpuasa... Alhamdulillah dgn nikmat yg Allah berikan utk aku berpuasa , membaca alquraan dan berterawih di bulan Ramadhan nienwalaupun banyak kekurangannya.., Mudah2 an amalankundi bulan Ramdhan diterima Allah swt

Hatiku terasa sedih hari nie... Sedih apabila mengenangkan kehidupan yg aku lalui... Allahurabbi, sgguh byk ujian Dan dugaan dlm hidup ini.. Kekadang aku rasa sgt lemah Dan tak berdaya utk aku harungi... Apa yg aku mampu hanyalah mohon kekuatan Dari Allah swt utk aku tabah dan sabar...
Aku tidak mengharapkan utk hidup aku sempurna secara berlebihan cukup lah apa yg Allah berikan kepadaku... Cuma doaku yg tidak pernah putus utk dikurniakan cahaya mata yg Akan mendoakanku ketika aku tiada lg di dunia ini...

Apapun  alhamdulillah Ya Allah kerana kurniakan hadif dlm hidupku,teman penawar duk aku... Hadif walaupun 3tahun beberapa kali selalu doakanku dgn ayat " Ya Allah tolong bantu Mak... Amin"  Cuba bayangkan perasaanku apabila mendengar kata2 seorg anak yg tidak tahu apa2 ini Dan baru nak membesar... Aku cukup tersentuh dgn doa anak ini...aku menangis..menangis Dan menangis... Aku pernah menyebut dihadapan hadif, kalu Mak tak Ada sapa2, siapalah yg Akan jaga mak.?... Shbt2 tau x apa yg dijawabnya... " Ustz hadif ada jaga mak...." sedih dan hiba, itulah yang aku rasai... Tlg doakan anak ini Ustz Muhammad hadif amzar menjadi anak yg soleh...amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan