Blogger Layouts

Jumaat, 4 September 2009

Setia seorang isteri




Pagi nie jam 9.15, saya bertolak dari rumah kota damansara ke kl menemani suami ke mesyuarat...Saya bertanya kepada suami jam berapa habis mesyuarat..Suami saya memberi jawapan: "abang kurang pasti..Mgkn lepas zuhur baru habis..Jadi bersedialah sayang untuk kita berbuka puasa di luar jika tidak sempat..abang dah tinggal duit untuk fahmi beli makanan untuk dia berbuka nanti.."huhu..mendengar jawapan tersebut sememangnya terbit dalam hati saya malasnyer nak pergi lalu saya memberitahu kepada suami bahawa saya kemalasan saya..Tetapi apabila memikirkan permintaan dan keinginan suami tersayang untuk berada di sisinya lalu saya dengan perasaan berbunga membuka hati saya untuk pergi..


Sesampainya di sana, kami mendapat maklumat bahawa mesyuarat ini akan habis jam 4 pm..Alhamdullah nasib baik bawa laptop bersama, bolehlah surf internet dan buat sedikit kerja sementara menanti suami yang tersayang habis mesyuarat..Saya juga mengambil peluang ini untuk mengupdate blog saya dan masa yang terluang juga saya dapat isikan dengan berzikir kepada Allah..


Rupanya ada hikmahnya setia seorang isteri menemani suaminya ini..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan